DZIĘKUJEMY!!! Rogala każdemu za pomoc :)

by - 14:34


Akcja zakończona sukcesem!
Aż pięć rodzin otrzymało od nas pomoc. 
Do Pani Teresy jadą właśnie 2 tony węgla. 
Dzieciaki szaleją z radości.... 
D-Z-I-Ę-K-U-J-E-M-Y   WSZYSTKIM ZA POMOC!!!

a kto nie wie o co chodzi, to zapraszam do pomocy za rok, a po szczegóły tegorocznej akcji odsyłam o TU ;-)

Poniżej pierwsza relacja z dostarczenia paczki oraz dokumentacja fotograficzna z przebiegu pakowania :) Sukcesywnie będę zamieszczać kolejne. 
Podsumowanie całej akcji już wkrótce :)

Relacja z dostarczenia i rozpakowywania paczki przez rodzinę pana Krzysztofa:
Do rodziny nad, którą sprawowałam opiekę, postanowiliśmy pojechać we 4. podjechaliśmy busem pod dom i wysiedliśmy z 4 pierwszymi paczkami. Po czym Pan Krzysztof zamknął drzwi, gdyż myślał, że to już wszystkie paczki. Ku jego zdziwieniu wyszliśmy z domu po następne paczki, a potem po jeszcze następne. Gdy już wszystko zostało wniesione, zaczęło się wielkie rozpakowywanie. Pierwsza paczka była to paczka z książeczkami dla dzieci. Były z nich bardzo szczęśliwe. Pani Dorota dostała zadanie na wieczór - dzieci powiedziały, że im będzie czytała bajki przed snem. Pani Zofia dostając swój prezent stwierdziła, że rozpakuje go później, ponieważ narazie jest zajęta robieniem nam herbaty, którą obiecałyśmy z moja wolontariuszką wspomagającą wypić ostatnim razem, gdy rozmawialiśmy. Dziewczynki była szczęsliwe z powodu dużej ilości rzeczy jakie dostały, słodycze, książeczki, lalka barbie, gąbki. Wszystko co dostały od Państwa ich cieszyło. Kamilka biegała cały czas po pokoju z zeberką-pluszakiem, którą trzymała cały czas kurczowo pod pachą. Pan Krzysztof był szczęśliwy z powodu pralki, którą od Państwa dostali. Ilość ubrań oraz produktów spożywczych była imponująca. Każdy był pozytywnie zaskoczony ilością paczek oraz tym co z każdą rozpakowywaną paczką widzieliśmy.
Co chce Państwu przekazać wolontariusz:
Ja osobiście chciałam bardzo, ale to bardzo podziękować za paczkę zorganizowaną przez Państwa. Naprawdę trudno jest wyrazić mi swoją wdzięczność wobec waszej ekipy. Zresztą wie to Pan Ireneusz Mizak do, którego wykonałam dzisiaj telefon i drżącym głosem zdawałam relacje z podarowania paczki. To co Państwo zrobili było naprawde czynem bardzo pięknym. Państwa organizacja paczki i to z jaką rzetelnością wszystko zostało skompletowane, było na wysokim poziomie. Dzięki Państwu wiara w to, że są dobrzy ludzie powraca. Dziękuję Państwu za współpracę oraz za to, że Państwo się tak interesowali tym kto jaki ma rozmiar ubrania i co jeszcze jest potrzebne. Po prostu dziękuję za zainteresowanie. Są Państwo bardzo dobrymi ludźmi. Cieszę się, że mogłam z Państwem współpracować. Było mi naprawdę badzo przyjemnie móc pomagać Wam w przygotowaniu tej paczki i móc ją dostarczyć rodzinie Pana Krzysztofa. Paczka ta bardzo pomogła tej rodzinie. Dziękuję! Składanie życzeń mi nigdy nie wychodzi, więc życzę po prostu: Wesołych Świąt! :)
Co chce Państwu powiedzieć od siebie rodzina:
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z pralki. Była nam naprawde bardzo potrzebna. Dziękujemy za gąbki. Dzieci bardzo się z nich cieszą. Chcielibyśmy bardzo podziękować za wszystkie rzeczy, które dostaliśmy od Państwa. Oczywiście chcielibyśmy Państwu przekazać życzenia świąteczne "Wesołych Świąt!". Dziękujemy wszystkim darczyńcom. Lalka jest śliczna. Za wszystko bardzo dziękujemy."

PAKUJEMY :)




You May Also Like

0 komentarze